5 פודקאסטים מעוררי השראה לאנשים שמחפשים עבודה

אם אתם בתקופה שאתם מחפשים עבודה וחסרה לכם קצת השראה תשמחו לדעת שיש לנו כמה פודקאסטים נהדרים עבורכם בנישה של התפתחות אישית, הצבת מטרות ויעדים על מנת להיות יותר פרודוקטיביים ולהבין איך למצוא את העבודה שמתאימה לכם כמו כפפה. פודקאסטים שמתרכזים בנישה של חיפוש עבודה מייצרים ערך מוסף גדול למאזינים שלהם, עם טיפים חשובים מלאי חוכמה של אנשים שיש להם ניסיון רב בשוק העבודה, שחולקים את הידע שלהם עם מאזינים מרחבי העולם. התובנות של המומחים הללו הם בדיוק מה שאתם צריכים על מנת לבחון את האסטרטגיה אותה אתם מיישמים בחיים המקצועיים שלכם ומה שצריך על מנת להיפטר מאותם מחסומים שתוקעים אתכם בדרך להצלחה.

הנה 5 פודקאסטים מומלצים למחפשי עבודה

פודקאסט
Credit: Pixabay

Copeland Coaching

אנג'לה קופלנד היא קוצ'רית שמתחזקת פודקאסט למחפשי עבודה ונותנת באופן קבוע טיפים מעולים שישדרגו את קורות החיים שלכם ויוציאו אתכם מאזור הנוחות של חיפוש העבודה. בנוסף הפודקאסט מדבר עם מגוון מומחים בתחומים שונים של עולמות הדיגיטל ומדבר על איך מנהלים משא ומתן עם המנהלים שלכם על מנת לקבל העלאה במשכורת, מה עושים במצב בו מודיעים לכם שאתם מפוטרים וכעת אתם מוצאים את עצמכם יושבים בבית מחוסרי עבודה ועוד סיטואציות רבות שבטוח יהיו מוכרות לכל אחד מכם.

The School of Greatness With Lewis Howes

לואיס הוס הוא אתלט לשעבר וסופר רב מכר, מתחזק פודקאסט פופולרי במיוחד שמפוצץ בסיפורים מעוררי השראה של אנשי עסקים מוכרים, מפורסמים וספורטאים. הוא חוקר בפודקאסט שלו את התכונות המשותפות שיש לאנשים מצליחנים. אם אתם עוברים בתקופה הזאת משברים אישיים ו/או מקצועיים סביר להניח שאתם תמצאו הרבה השראה בפודקאסט הנהדר שלו.

Being Boss With Emily Thompson and Kathleen Shannon

הפודקאסט הזה של אמילי תומפסון ייתן לכם כלים ועצות פרקטיות במטרה ליצור לעצמכם את עבודת החלומות שלכם, לא משנה מה היא. בקיצור זה לאנשים שהם מנהיגים / מובילים שרוצים להיות הבוס של עצמם בחיים האישיים והמקצועיים, והם לא מעוניינים להמתין יותר כדי להתחיל בתהליך הזה. הפודקאסט הזה מתאים במיוחד אם יש לכם איזה עבודה / הכסה צדדית שאתם עובדים עליה, או חלום כלשהו שיום אחד יהיה לכם עסק עצמאי משלכם.

This Is Your Life With Michael Hyatt

היאט נותן בפודקאסט שלו טיפים פרקטיים על איך להעלות את האנרגיות שלכם, איך להפוך לאדם של בוקר, לברוח מפרפקציוניזם שמאט את הקצב שלכם, להאציל סמכויות בצורה אפקטיבית (גם כשאין לכם צוות סביבכם), ואיך לדעת גם להגיד "לא" בצורה נינוחה. נשמע מדהים נכון? הפודקאסט שלו נמצא כעת כבר בעונה השישית שלו ככה שאתם יכולים לגלול במורד הפרקים ולמצוא את הפרק שמתאים לכם מבחינת השלב שבו אתם נמצאים בחיים המקצועיים שלכם.

Beyond the To-Do List

הפודקאסט הזה מציג סודות של אנשים פרודוקטיביים במיוחד, מראה לכם איך להשלים עבודה בצורה איכותית ולשמור על איזון בחיים.

סיימנו את הרשימה שלנו, מקווים שנתנו לכם קצת השראה שתעזור לכם בחיפוש עבודה והתפתחות אישית. רגע לפני סיום אנחנו מזמינים אתכם גם להוסיף לנו לרשימה עוד המלצות, אם יש לכם פודקאסטים מומלצים נוספים מוזמנים לכתוב לנו עליהם בשרשור התגובות לכתבה. אנחנו תמיד שמחים לגלות מקורות השראה חדשים וספציפית פודקאסטים.