איך רמות גבוהות של מיקוד יעזרו לכם להבין את הפוטנציאל האמיתי שלכם (וידאו)

אמן היפ הופ בשם קורדה התארח לאחרונה בערוץ היוטיוב של TED ונתן שם הרצאה מעניינת במיוחד על מיצוי הפוטנציאל החבוי בכולנו והשגת יעדים.

בהרצאה שלו הוא שיתף את הקהל בפילוסופיה שהוא מגדיר כ- Hi Level Mindset מדובר בגישה שכולנו צריכים להטמיע בשגרת היום יום.

אם אתם תאמינו בזה ותתנו לזה צ'אנס, הפילוסופיה הזאת תעזור לכם בחיים, במיוחד במצבים שהדברים לא הולכים לכם כמו שאתם רציתם או קיוויתם.

איך שאנחנו מתמודדים עם אותם מצבים קשים בחיים ואירועים שלא הולכים לטובתנו זה מה שמעצב את האישיות שלנו.

שלב 1 – תמיד להישאר חיוביים לא משנה מה החיים זורקים עליכם.

השלב הראשון הוא דיי מובן מאליו, גישה חיובית זה דבר סופר חשוב שיעזור לכם בהמון רבדים של החיים החל מלשמור על אנרגיות טובות, מוטיבציה ועוד. אם אתם שומרים על אנרגיה חיובית ולא יורדים על עצמכם או לא נותנים לאנשים אחרים לרדת עליכם אז אתם בדרך הנכונה.

שלב 2 – תדעו בדיוק מה אתם רוצים ותכוונו לשם.

תכתבו לעצמכם בצורה ברורה וממוקדת מה המטרות שלכם. לקרוא בקול בכל יום את המטרות שהצבתם לעצמכם משאיר אתכם ממוקדים ונותן לכם בוסט של אנרגיה ומוטיבציה. האנרגיה הזאת הופכת לאמונה שלכם בעצמכם ובהשגת המטרות.

שלב 3 – משמעת

משמעת שווה למצויינות. כשהמוטיבציה שלכם בירידה, זה הזמן של משמעת לתת את אותתיה. כל מי שעשו משהו משמעותי בחיים שלהם חולקים דבר אחד במשותף וזה 'משמעת'. משמעת תוכל לשנות את החיים שלכם

שלב 4 – להגיד להתראות לכל האנשים השליליים בחיים שלכם.

חברים עם גישה שלילית וצינית משפיעים עליכם לרעה ומרחיקים אתכם מהשגת היעדים שלכם. אם יש לכם אנשים כאלה בחיים שלכם אתם צריכים להגיד להם ביי ועדיף כמה שיותר מהר.