10 משפטי מוטיבציה חזקים שיעזרו לכם להשיג את המטרות שלכם

לאחרונה פרסמנו בבלוג פוסט מעניין במיוחד שעסק בנושא של התמודדות עם חרדות בצורה נכונה כשאנחנו מחפשים עבודה. היום אנחנו רוצים להמשיך לתקוף את הנושא של חרדות ופחדים שיש לכולנו אך מכיוון קצת שונה, לא מההיבט של חיפוש עבודה, אלא מזווית רחבה יותר.

לכל אחד מאיתנו יש חלום קטן או גדול שהוא רוצה להגשים אבל יש משהו שעוצר בעדנו לממש את החלום הזה. הדברים הללו שעוצרים אותנו לעשות את הפעולה הגדולה שתקדם אותנו זה חרדות ופחדים של "מה אם…" אותם קולות שאתם שומעים בראש שלכם זה סוג של מנגון פנימי מובנה שיש לכולנו שלרוב מונע מאיתנו להתפתח ולצאת מאזור הנוחות.

תמיד יהיו לכם פחדים, תמיד ילוו אתכם ספקות ותהיות על מה יקרה אם תעשו ככה או אחרת, אבל הדבר החשוב באמת הוא לא לתת לאותם מחשבות, פחדים וחרדות לנהל לכם את החיים ולמנוע מכם להתקדם אל עבר ההצלחה האישית שלכם. ברגע שתפסיקו לפחד ולחשוב יותר מדי ופשוט תפעלו אתם תגלו עולם ותתנו לעצמכם את הצ'אנס שאתם צריכים על מנת להגשים את החלום שלכם.

חשוב לציין שאנחנו לא מעודדים אתכם לעשות פעולות פזיזות וחסרות הגיון. כל פעולה שיכולה להשפיע בצורה משמעותית על חייכם צריכה להיות מתוכננת ואתם צריכים לבצע אותה בצורה מודעת להשלכות שלה, לחסרונות וליתרונות הפוטנציאליים שהיא יכולה להביא לכם בטווח הארוך.

ריכזנו לכם בכתבה 10 משפטי מוטיבציה נהדרים שיעזרו לכם להגשים את המטרות שלכם ולשחרר את הפחדים שעוצרים בעדכם. מוזמנים לעבור על הציטוטים הללו ואם במידה ויש לכם ציטוטים יפים נוספים מוזמנים להוסיף לנו אותם בשרשור התגובות. עכשיו בואו נתחיל.

משפטי מוטיבציה להשגת המטרות שלכם

זה לא קשור לכמה חזק אתה מכה. זה על כמה קשה אתה יכול לקבל מכה ולהמשיך להתקדם.

(סילבסטר סטאלון)

 

כאשר אנו נותנים לפחד להיות אדוננו, איננו יכולים להיות מאושרים וחופשיים כמו פרפר. אבל כשאנחנו בוחרים לסמוך על המסע ולאמץ אהבה ושמחה, אנחנו חופשיים לעוף.

(אינקן דיי)

 

חיינו הם סיפורים בהם אנו כותבים, מביימים ומככבים בתפקיד הראשי.
חלק מהפרקים שמחים בעוד שאחרים מביאים לקחים ללמוד,
אבל תמיד יש לנו את הכוח להיות הגיבורים של ההרפתקאות שלנו.

(ג’ואל ספרנזה)

 

“תתבוננו על החיים שלכם מההלוויה שלכם: הסתכלו לאחור על חוויות החיים, מה הצלחתם להשיג? מה הייתם רוצים להשיג ולא הצלחתם? מה היו הרגעים הכי שמחים שלכם? מה היו הכי עצובים? מה הייתם עושים שוב ועל מה לא הייתם חוזרים?”.

ויקטור פרנקל

 

“אם אתה גומר עם חיים משעממים ואומללים בגלל שהקשבת לאמא שלך, לאבא שלך, למורה שלך, לרב שלך או לבחור בטלוויזיה שאמרו לך איך לחיות, אז זה מגיע לך.”

(פרנק זאפה)

 

“כשדלת אחת של אושר נסגרת, דלת אחרת נפתחת, אבל לעתים קרובות אנו מסתכלים כל כך הרבה זמן על הדלת הסגורה עד שאיננו רואים את זו שנפתחה עבורנו”

הלן קלר

 

למרות שאף אחד לא יכול לחזור אחורה וליצור התחלה חדשה, כל אחד יכול להתחיל מעכשיו וליצור סוף חדש.

(קרל ברד)

 

“דבקו במטרה. שום דבר בעולם לא יכול להחליף עקשנות.
לא כישרון – אין דבר נפוץ יותר מאנשים מוכשרים ולא מצליחים. גם לא גאונות;
העולם מלא במשכילים כושלים.
התעקשות ונחישות הן בעלות כוח בלתי מוגבל”

ריי קרוק

 

חוסר פחד הוא כמו שריר. אני יודעת שככל שאני מתרגלת אותו ככה הוא הופך יותר טבעי ולא נותן לפחדים להשתלט עלי

אריאנה האפינגטון

 

העבודה עומדת למלא חלק גדול מחייכם,
והדרך הטובה ביותר להיות מסופקים היא האמונה שאתם עושים עבודה נהדרת.
והדרך היחידה לעשות עבודה נהדרת היא לאהוב את מה שאתם עושים

(סטיב ג’ובס)

 

אני לא יכולה לתת לכם נוסחה להצלחה,
אבל אני יכול לתת לכם את הנוסחה לכישלון:

נסו לרצות את כולם.

(הרברט בייארד סוופ)

 

“המקום היחיד שבו הצלחה מגיעה לפני עבודה הוא במילון.
עבודה קשה הוא המחיר שאנחנו צריכים לשלם כדי להצליח.
אני מאמין שאדם יכול להשיג הכול, רק אם הוא מוכן לשלם את מחיר ההשקעה”

(וינס לומברד)

הגענו לסוף הכתבה, כעת אם יש לכם משפטים וציטוטים מפורסמים נוספים שנותנים לכם מוטיבציה ואנרגיה חיובית מוזמנים לכתוב לנו אותם בתגובות.