5 פודקאסטים מומלצים בנושא עסקים שיווק וצמיחה אישית

מעבר לטיפים בנושא מציאת עבודה החלטנו לפרגן לכם היום עם תוכן מעניין ומרחיב אופקים. אם גם אתם חובבי פודקאסטים ו/או תוכן שקשור להתפתחות אישית ומקצועית יש לי כמה המלצות חזקות בשבילכם.

ריכזתי בכתבה מספר המלצות של פודקאסטים נהדרים בנושאי שיווק עסקים וצמיחה אישית. מוזמנים לעבור על הרשימה הקטנה שאספתי לכם בפוסט ואם במקרה יש גם לכם המלצות נוספות לפודקאסטים בנושאים הללו מוזמנים לכתוב לי עליהם בשרשור התגובות בסוף הכתבה.

Credit: Pixabay

The Game

הפודקאסט the game בהנחיית אלכס הרמוזי מדבר על איך להשיג יותר לקוחות, להרוויח יותר פר לקוח, ולשמר את הלקוחות שלכם לאורך זמן, וכמו כן גם על הכשלים והלקחים הרבים בדרך למכירות של 100 מיליון דולר. הפודקאסט הזה הפך להיות לוהט בשנה האחרונה והפך את המנחה שלו לסוג של סלב שקהילת העסקים מחבקת.

Magnetic Marketing Podcast

דן קנדי ​​זוכה להכרה בינלאומית כ'מייצר המיליונרים', שעוזר לאנשים כמעט בכל קטגוריה של עסקים להפוך את הרעיונות שלהם להון. הוא כונה "הפרופסור למציאות הקשוחה" כי הוא פרובוקטיבי, חסר כבוד, סרקסטי, ואומר את הדברים שיש לו לומר בצורה הומוריסטית, אך מצמררת, רצינית, שחותכת ללב הבעיות בצורה שאף אחד אחר לא אומר. ' עושה.

ניתן להעביר את העצות של דן קנדי ​​בקלות יוצאת דופן מתחום, תעשייה או מקצוע שונה מאוד אחד למשנהו בהצלחה מדהימה. הוא יועץ מוביל בשיווק ישיר, קופירייטינג, אסטרטגיות אינטרנט ומערכות לשיפור רווחים.

Dropping Bombs

צחק בזמן שאתה לומד כיצד לפתור כמה מאתגרי החיים! למעשה, בראד לאה שומר את זה אמיתי ככל שיהיה בזמן שהוא "מפיל פצצות" על מגוון רחב של נושאים שמלמדים, מעוררים השראה וגורמים לך לצחוק בקול רם.

הפצצות של בראד הן אסטרטגיות נפץ שהתגלו באמצעות שיחות עם האורחים המרתקים שלו, שבהן אתה יכול להשתמש כדי למחוק כל מכשול שמפריע להצלחה האישית או העסקית שלך. האזינו לפודקאסט "dropping bombs" לקבלת תוכן פורץ דרך על אסטרטגיות הצלחה המושרשות בחוויות מהחיים האמיתיים וסיפורים מהקווים הקדמיים. בראד מטיל פצצות. הקשיבו או רוצו לצפוס מכסה!