3 ספרים מעולים להגברת המוטיבציה ולהתפתחות אישית

לעיתים על מה שצריך על מנת לצאת מאזור הנוחות זה ספר טוב. אנחנו הרבה פעמים נתקעים מבחינה מנטלית באותם דפוסי חשיבה אשר מונעים מאיתנו לעשות צעדשים משמעותיים בחיים האישיים והעסקיים שלנו ואנחנו צריכים משהו שייתן לנו את הדחיפה הזאת שאנחנו צריכים. יש כאלה שהולכים לקואצ'ר, מנטור עסקי, פסיכולוג ועוד, אבל לעיתים מספיק רק לקרוא ספר טוב על התפתחות אישית ומוטיבציה שיעזור לכם להשתחרר מהדברים שמונעים מכם לרוץ קדימה אל עבר המטרה שלכם.

ריכזנו לכם בכתבה 5 ספרים של מוטיבציה והתפתחות אישית שאנחנו אוהבים במיוחד. מוזמנים לעבור על הרשימה שלנו ואם במקרה יש לכם גם המלצות טובות לספרים בסגנון הזה תכתבו לנו עליהם בשרשור התגובות לכתבה. עכשיו בואו נתחיל!

ספרי מוטיבציה והתפתחות אישית
Credit: Pixabay

ספרי מוטיבציה והתפתחות אישית

חוק ה-10X

חוק ה-10X של גרנט קרדון ימלד אתכם איך משיגים הצלחה מסחררת ויוצאת מגדר הרגיל בתחום שלכם באמצעות חוק ה-10X. הספר עוזר להבין את משמעות המילה 'הצלחה' וכל הדברים שצריך לעשות על מנת להשיג אותה. כמו כן הוא מסביר בצורה נהדרת מהם אותם חסמים אשר מונעים מאיתנו להשיג את ההצלחה הכבירה שלנו ולמה רוב האנשים נכשלים שוב ושוב בהשגת ההצלחה.

כוחו של התת מודע

כוחו של התת מודע מאת ג'וזף מרפי הוא ספר שמסביר לכם בדיוק איך עובד התת מודע של המוח שלכם ואיך אתם יכולים לעבוד על התת מודע שלכם על מנת לכוון את עצמכם למקומות הנכונים בחיים ולדפוסי החשיבה הנכונים שיובילו אתכם להתנהגות הרצויה. תתארו לעצמכם קרחון בלב הים באנטרטיקה, אתם מביטים על הקרחון בדימיון שלכם ורואים את הקצה שלו מבצבץ מבעד למים, אך בפועל רוב רובו של הקרחון מסתתר מתחת למים וזה בדיוק התת מודע שלכם, הרב נסתר על הגלוי. בספר תלמדו איך לרתום כלים של 'למידה לא מודעת' שיעזרו לכם להתעלם מהפחדים שמונעים מכם להצליח.

כוחו של הרגל

ספר של צ'ארלס דואיג שמדבר על הרגלים שאנשים מסגלים לעצמם. על פי מאמר של חוקר מאוניברסיטה מובילה בארה"ב, כ- 40% מכלל הפעולות שאנו מבצעים בכל יום מבוססות על הרגלים שסיגלנו לעצמנו. הספר בוחן את ההגדרה של 'הרגל',  מה זה בעצם הרגל, האם אפשר בכלל להיפטר מהרגלים רעים ואיך ניתן לסגל הרגלים חדשים וטובים שיעזרו לנו בחיים. אם אתם רוצים לעשות שינוי משמעותי בדרך בה אתם חיים ואתם מרגישים שזה גדול עליכם כדי מאוד להתחיל לקרוא את הספר הזה, שייתן לכם קצת הבנה על ההתנהגות שלכם.

אוקיי, אלה שלושת הספרים שהמלצנו עליהם היום, כמובן שיש עוד המון ספרים מעולים בנושא של מוטיבציה והתפתחות אישית וסביר להניח שעוד נרחיב את הרשימה בעתיד בפוסטים נוספים. אם במקרה יש לכם המלצות נוספות של ספרים בסגנון הזה נשמח אם תכתבו לנו עליהם בתגובות לכתבה, אנחנו תמיד שמחים להכיר ספרים חדשים מעולים שיפתחו לנו את הראש לרעיונות חדשים.